Vrácení - Výměna - Reklamace
Vrácení a výměna zboží
Chcete-li zboží vrátit nebo vyměnit, postupujte podle těchto kroků:
- Informujte nás. Zavolejte nebo napište e-mail info@samoopalovacisvet.cz (čím dříve váš požadavek zaregistrujeme, tím dříve bude vyřízen)
 - Neotvírejte balení, zboží musí být nepoužívané, nepoškozené v originálním balení.
 - Vyplňte Formulář, který naleznete ZDE.
 - Zboží zabalte a do balíku přiložte Fakturu (případně její kopii) a vyplněný, vytištěný Formulář.
 - Přesvědčte se, že je balík dobře zabalený, aby při přepravě nedošlo k poškození a odešlete na naši adresu: GROHAX s.r.o., Brezany 129, 010 04, Žilina, Slovensko (+421 948 650 699, info@samoopalovacisvet.cz)
 
Chcete-li zboží vyměnit, zboží nám zašlete zpět (platí stejný postup jako při vrácení zboží), a zrealizujte novou objednávku, která bude vyřízena a odeslána standardně do 24hod.
PODMÍNKY VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNY ZBOŽÍ:
Vrácení a výměna zboží je možná do 14 dnů ode dne převzetí zásilky.
Zboží musí být v původním nepoškozeném obalu se všemi náležitostmi, nepoužívané, nepoškozené, nezměněné, čisté a hygienicky nezávadné. Zboží musí být kompletní is příbalovými letáky.
Kosmetické zboží nesmí být otevřeno, ani použito. Z hygienických důvodů (dle zákona) nelze takové zboží vrátit nebo vyměnit.
Pro bezproblémové a rychlé vrácení zboží doporučujeme využít k zaslání balíku služby některé z uvedených kurýrních společností:
- Neposílejte zboží na DOBÍRKU. V takovém případě zboží nebude převzato!
 - Nedoporučujeme také posílat zboží na vrácení prostřednictvím pošty, protože se balík zařadí mezi běžnou interní poštu naší společnosti a proces vyřízení se značně zpozdí. Pokud zboží na vrácení odešlete jako běžnou poštovní zásilku (ne na adresu), zásilka pravděpodobně skončí na poště a po uplynutí odběrní lhůty se vám vrátí zpět.
 - Za poškozené nebo ztracené zboží během přepravy prodávající nepřebírá odpovědnost.
 
Po splnění těchto podmínek vám bude na účet vrácena plná částka vráceného zboží bez poštovného a to nejpozději do 14 dnů po fyzickém obdržení balíku.
Reklamace zboží
Jako kupující jste povinen si převzaté zboží zkontrolovat a jakékoli nesrovnalosti, případně vady oznámit neprodleně jako reklamaci a to formou e-mailu nebo telefonicky. Pokud tak neučiníte, dodávka zboží se považuje za úplnou.
Reklamovat můžete jen zboží, které jste si zakoupili u nás. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, máte právo na reklamaci.
Jako kupující jste povinen reklamaci uplatnit neprodleně u nás, a to hned po zjištění vady. Další používání zboží, zhoršení vady a následné znehodnocení zboží, může být důvodem k zamítnutí reklamace.
Za vadu se nepovažuje poškození vzniklé:
- přirozeným nebo nadměrným mechanickým opotřebením, způsobené používáním zboží,
 - znečištěním zboží nebo jeho částí v důsledku zanedbání údržby,
 - používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, ve kterém se zboží běžně používá,
 - vnějšími vlivy, například. pádem nebo nárazem,
 - zásahem do zboží neoprávněnou osobou (neodborné opravy nebo úpravy),
 - mechanickým poškozením, tepelně poškozené zboží, zboží poškozené neopatrným neúměrným fyzickým zacházením, záměrným poškrábáním vrstev zboží apod.,
 - v důsledku živelné události, živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních podmínek, nebo provozem v extrémních a neobvyklých podmínkách.
 
Kratší životnost zboží nelze považovat za vadu a nelze reklamovat.
POSTUP PRO REKLAMACI ZBOŽÍ:
- Ihned po zjištění vady zboží reklamujte.
 - Zavolejte, nebo napište e-mail na info@samoopalovacisvet.cz s podrobným popisem, co je předmětem reklamace.
 - Vyplňte Reklamační Formulář, který najdete ZDE.
 - Zboží zabalte a do balíku přiložte Fakturu (případně její kopii) a vyplněný, vytištěný Formulář.
 - Přesvědčte se, že je balík dobře zabalený, aby při přepravě nedošlo k poškození a odešlete na naši adresu: GROHAX s.r.o., Brezany 129, 010 04, Žilina, Slovensko (+421 948 650 699, info@samoopalovacisvet.cz)
 
Pro bezproblémové a rychlé vrácení zboží doporučujeme využít k zaslání balíku služby některé z uvedených kurýrních společností:
- Neposílejte zboží na DOBÍRKU. V takovém případě zboží nebude převzato!
 
Podrobný postup a podmínky vrácení, výměny nebo reklamace naleznete v našich Obchodních podmínkách bod 7) ,bod 8).
V případě jakýchkoli otázek nás neváhej kontaktovat.

